Investor relations
China

Jaarverslag 2023 | Hier rijpt 2024

25.04.2024

Het jaar 2023 was, na de energiecrisis van 2022, een jaar waarin de hele markt naar beneden dook (lagere energieprijzen, minder installaties, minder zonne-instraling ook). Maar ondanks die omstandigheden, is EnergyVision blijven groeien. Onze geconsolideerde omzet steeg naar 121 miljoen EUR, de EBITDA groeide naar ruim 30 miljoen EUR. De groei vond vooral plaats in thuisland België (+65%, tegenover-24% in China). Meer nog dan voor het negende jaar op rij groeien, stond 2023 vooral in het teken van 2024. We legden de fundamenten voor een onvergetelijk jaar. 2024, het jaar waarin EnergyVision 10 jaar wordt (eind oktober vliegen alle medewerkers en hun gezinnen naar Marrakesh om dat te vieren). 2024, het jaar waarin voor het eerst sociale verkiezingen zouden plaatsvinden, ware het niet dat onze medewerkers beslisten dat er geen kandidaten zijn (had ik al gezegd dat we het beste team van de wereld hadden?). 2024, het jaar waarin we onze missie om de energietransitie voor iedereen toegankelijk te maken nog breder uitrollen. Te starten nu maandag: dan lanceren we onze volgende belangrijke stap in de energietransitie!

Lees hier ons digitaal jaarverslag: "Hier rijpt 2024"